
З учасниками проекту працювали Ярослава Коваленко, методист кафедри природничо-наукових дисціплін та методики їх викладання Луганського ОІППО, та Олена Часнікова, доцент кафедри природничо-математичних дисциплін та технологій КВНЗ КОР «Академія неперервої освіти».
Концепція проекту. У процесі реформування системи освіти України, у відповідності до провідних положень Концептуальних засад реформування середньої освіти «Нова українська школа», відбулось оновлення змісту шкільних програм середньої та старшої школи. Однією з ключових відмінностей нових програм є те, що під час навчання мають бути реалізовані чотири наскрізні змістові лінії, які послідовно розкриваються в процесі навчання й виховання учнів, є спільними для всіх предметів і корелюються з ключовими компетентностями. 

Однією з таких наскрізних змістовних ліній є «підприємливість та фінансова грамотність», вона не передбачає будь-якого розширення чи поглиблення навчального матеріалу, але потребує посилення уваги до певних його аспектів. Метою наскрізної змістовної лінії «підприємливість та фінансова грамотність» є ознайомлення учнів з практичними аспектами використання фінансових знань, ознайомлення з основами управління власними фінансами, формування відповідальної грамотної поведінки споживача фінансових послуг. Відповідно основними завданнями є надання допомогти молодим громадянам України у формуванні комплексу навичок, необхідних для перетворення на обізнаного споживача фінансових послуг, вироблення відповідальної лінії поведінки при запозиченні та заощадженні коштів.

Завдання проекту професійного розвитку:
- розглянути сутність, мету й завдання підприємницької компетентності та фінансової грамотності;
- запропонувати спектр прийомів та методів щодо технології розвитку підприємницьких компетентностей учнів на всіх етапах уроку;
- навчити організувати процес навчання через практику, дослідження та обмін досвідом;
- надати методичні рекомендації, щодо практичного використання матеріалів курсу «Фінансова грамотність».
Під час роботи перших двох модулів «Структура та сутність підприємливості та фінансової грамотності як ключових компетентностей у контексті навчання географії» та «Механізми формування підприємливості та фінансової грамотності на уроках географії: прийоми, методи та технології» учасники проекту детально ознайомились із поняттями «підприємливість», «підприємницька компетентність», «фінансова грамотність», на конкретних прикладах переглянули можливості впровадження наскрізної змістовної лінії «Підприємливість та фінансова грамотність» на уроках географії.
Немає коментарів:
Дописати коментар