четвер, 1 березня 2018 р.

Розпочав роботу проект професійного розвитку «Плекаємо українську ідентичність засобами гри. Патріотичний квест»

Відповідно до плану роботи Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти 23 лютого 2018 року розпочав роботу проект професійного розвитку для педагогів-організаторів закладів загальної середньої освіти «Плекаємо українську ідентичність засобами гри. Патріотичний квест». З учасниками проекту працювала Світлана Лазарєва, методист кафедри управління освітою Луганського ОІППО. У роботі проекту професійного розвитку брали участь представники закладів освіти міст Сєвєродонецька, Рубіжного, Лисичанська, Сватового, Біловодського, Попаснянського, Старобільського, Марківського та Кремінського районів Луганської області.
Концепція проекту. Пріоритетним завданням держави є оновлення змісту, форм та методів національно-патріотичного виховання молодого покоління. Сьогодні потрібні нові підходи до виховання патріотизму як почуття й базової особистісної цінності, ураховуючи неповторну культуру та історію України, що виступають потужним джерелом і міцним підґрунтям виховання дітей і молоді.
Метою патріотичного виховання є становлення громадянина-патріота, готового самовіддано розбудовувати суверенну, незалежну, демократичну, правову, соціальну державу, забезпечувати її національну безпеку, знати свої права й обов’язки, цивілізовано відстоювати їх, сприяти єднанню українського народу, громадянському миру й злагоді в суспільстві. Патріотизм є важливою соціальною цінністю, тому формування в особистості поваги до культурного та історичного минулого України, сучасних досягнень є одним із головних завдань педагога-організатора.
Мета проекту професійного розвитку:
  • розвиток професійної компетентності педагогів-організаторів із питань національно-патріотичного виховання дітей та молоді за допомогою сучасних ігрових технологій;
  • знайомство учасників із сучасними концептуальними засадами патріотичного виховання;
  • знайомство з методологічними основами ігрових технологій;
  • розробка патріотичного квесту.
У першому модулі проекту «Національно-патріотичне виховання дітей та учнівської молоді: від теорії до практики» учасники дали визначення поняттю «патріотизм» як особистісній цінності та познайомилися з сучасними методами виховання.

Немає коментарів:

Дописати коментар