понеділок, 19 березня 2018 р.

Розпочав роботу проект професійного розвитку «Шкільна бібліотека як осередок формування в учнів медіаграмотності»

Відповідно до плану роботи Луганського ОІППО 16 березня 2018 року розпочав роботу проект професійного розвитку «Шкільна бібліотека як осередок формування в учнів медіаграмотності» для шкільних бібліотекарів. У першому модулі проекту участь узяли представники закладів освіти міст Лисичанська, Сєвєродонецька, Рубіжного, Новоайдарського, Білокуракінського, Біловодського, Кремінського, Старобільського районів Луганської області.
З учасниками проекту працювала Олена Бурім, старший викладач кафедри управління освітою Луганського ОІППО.
Концепція проекту. У сучасному світі медіаосвіта розглядається як процес розвитку особистості за допомогою й на матеріалі засобів масової інформації. Метою медіаосвіти є формування культури спілкування, творчих, комунікативних здібностей, критичного мислення, уміння в повній мірі сприймати, інтерпретувати, аналізувати й оцінювати медіатексти, навчити особистість різним формам самовираження за допомогою медіатехніки. У 2010 році була розроблена й уведена в дію «Концепція впровадження медіаосвіти в Україні», головна ідея якої полягає в сприянні становленню ефективної системи медіаосвіти в Україні для забезпечення загальної підготовки дітей та молоді до безпечної та ефективної взаємодії із сучасною системою медіа. У Концепції зазначено: «Стрімкий розвиток у сучасному світі інформаційно-комунікаційних технологій та системи мас-медіа нагально потребує цілеспрямованої підготовки особистості до вмілого й безпечного користування ними».
Мета проекту професійного розвитку: формування медіакомпетентності шкільного бібліотекаря для розвитку медіаграмотності в суб’єктів навчально-виховного процесу ЗЗСО.
Основні завдання проекту професійного розвитку:
  • сформувати в шкільних бібліотекарів медіакомпетенсть;
  • визначити ефективні форми взаємодії із сучасною системою мас-медіа, включаючи традиційні (друковані видання, радіо, кіно, телебачення) і новітні (комп’ютерно опосередковане спілкування, інтернет, мобільна телефонія) медіа;
  • сформувати навички проектувальної діяльності.
На першому модулі «Медіаосвіта як сучасна педагогічна технологія в роботі шкільного бібліотекаря» учасники проекту розглянули поняття «медіаосвіта», «медіаграмотність», «медіагігієна» та ознайомились з інструменти перевірки інформації.

Немає коментарів:

Дописати коментар