понеділок, 20 березня 2017 р.

Розпочався проект професійного розвитку для методистів психологічної служби і практичних психологів ЗНЗ

Луганський ОІППО продовжує проводити проекти професійного розвитку для вдосконалення професійної майстерності освітян. Нагадуємо, що ППР – це спеціально сконструйоване розвивальне професійне середовище, спрямоване на створення системи безперервної освіти в міжкурсовий період.
15 березня 2017 року відбувся науково-методичний семінар «Проблема психологічної саморегуляції особистості» у рамках проекту професійного розвитку «Розвиток навичок психологічної саморегуляції емоційних станів педагогічного працівника». У заході взяли участь 20 педпрацівників регіону: методисти психологічної служби, практичні психологи ЗНЗ.
На актуальності проблеми психологічної саморегуляції педагогічних працівників наголосила під час відкриття заходу керівник проекту Оксана Рачок, методист кафедри педагогіки та психології Луганського ОІППО. З вітальним словом до присутніх звернулась завідувач кафедри педагогіки та психології Луганського ОІППО, кандидат психологічних наук Оксана Пагава, а також окреслила теоретико-методологічні основи психологічних проблем, що будуть розглядатись під час роботи семінару.
Учасники проекту отримали можливість послухати виступи досвідчених фахівців: Олену Станкевич, практичного психолога, члена Української асоціації фахівців з подолання наслідків психотравмуючих подій (тема виступу – «Емоційна стійкість як важлива основа успішного особистісного та професійного становлення»); Олега Перепелицю, практичного психолога, арт-терапевта, президента Всеукраїнської  асоціації «Університет класичної та сучасної психології, психотерапії та коучингу» (тема виступу – «Внутрішні резерви психічної активності людини»).
Відповідно до специфіки проекту в контексті заявлених питань учасники опрацювали теоретичні відомості щодо регуляторних функцій психіки, саморегуляції як внутрішнього резерву психічної активності людини та обговорили шляхи практичного застосування підходів до вивчення функціональних станів особистості.
Учасники семінару відзначили значущість отриманих знань для подальшої психолого-педагогічної діяльності та виявили бажання продовжувати роботу в цьому напрямі на наступному практичному етапі проекту.

Немає коментарів:

Дописати коментар