четвер, 18 березня 2021 р.

Розпочався проєкт професійного розвитку «Музично-ритмічний розвиток дітей засобами гри на немелодичних інструментах»

 

Відповідно до плану роботи Луганського ОІППО 16 березня 2021 року розпочався проєкт професійного розвитку «Музично-ритмічний розвиток дітей засобами гри на немелодичних інструментах».

Онлайн-захід на платформі Zoom провела Валентина Мартинова, методист кафедри педагогіки та психології Луганського ОІППО.

В обласному науково-практичному семінарі «Розвиток музично-ритмічних здібностей у дітей: початковий етап» – першому заході в межах проєкту – взяли участь музичні керівники, учителі-логопеди, вихователі закладів дошкільної освіти та вчителі музичного мистецтва закладів загальної середньої освіти (усього 48 осіб з міст Сєвєродонецька, Лисичанська, Рубіжного, Сватівського, Попаснянського, Кремінського, Білокуракинського, Марківського, Міловського районів, Красноріченської ОТГ).

На семінарі педагоги розглянули особливості та умови розвитку чуття ритму здобувачів освіти в ЗДО та ЗЗСО. Основні питання семінару – формування в дітей уявлень про співвідношення тривалостей, про сильні та слабкі долі в процесі відтворення їх пульсації, про різні ритмічні фігури, про емоційно-образну сутність ритму через інструментальний супровід музичних творів; репрезентація методики гри на немелодичних інструментах (дерев’яних ложках) як дієвого засобу формування чуття ритму.

Дякуємо педагогам за активну участь у  проєкті!

четвер, 11 березня 2021 р.

Освітяни взяли участь у проєкті професійного розвитку «Формування медіакомпетентності в учнів на уроках географії»

 

Відповідно до плану роботи Луганського ОІППО 2, 3 та 10 березня 2021 року відбувся проєкт професійного розвитку «Формування медіакомпетентності в учнів на уроках географії» для вчителів географії закладів загальної середньої освіти. Проєкт професійного розвитку проведений в онлайн-форматі за допомогою програми Microsoft Teams.

У проєкті взяв участь 21 педагог ЗЗСО міст Сєвєродонецька, Лисичанська й Рубіжного, Попаснянської, Марківської, Міловської, Станично-Луганської, Сватівської, Красноріченської, Новопсковської, Кремінської, Чмирівської та Біловодської ТГ.

Під час опрацювання модуля «Медіакомпетентність – актуальна властивість особистості в сучасному інформаційному просторі» освітяни разом із викладачем кафедри управління освітою Оленою Проніною розглянули питання розвитку навичок критичного мислення в процесі сприйняття медіамесседжів, інструменти перевірки інформації та правила особистої медіагігієни.

Другий модуль «Шляхи формування медіаграмотності учнів на уроках географії» репрезентувала методист кафедри природничо-наукових дисциплін та методики їх викладання Ярослава Коваленко. Педагоги розглянули 8 шляхів формування медіаграмотності на уроках географії (аналіз та перевірка інформації, критичне мислення, руйнування стереотипів, створення власних медіаповідомлень та інше).

На третьому модулі «Моделювання сучасного уроку географії з елементами медіа» методист Ярослава Коваленко продемонструвала гру «365º за шкалою медіаграмотності», де всі учасники семінару мали змогу побути в ролі журналістів та розглянути запропоновану ситуацію з різних сторін. Така гра дає змогу розвивати критичне мислення та аналізувати інформацію під кутом 360º. Також під час семінару учасники продемонстрували свої доробки (елементи уроків, вправи), які допоможуть у формуванні медіаграмотності під час викладання географії в закладах загальної середньої освіти.

Дякуємо освітянам за плідну співпрацю!

пʼятниця, 22 січня 2021 р.

 

Шановні колеги!

Запрошуємо педагогічних працівників закладів дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти Луганщини взяти участь у проєктах професійного розвитку, які реалізує Луганський ОІППО. 

Проєкти професійного розвитку сприяють набуттю та вдосконаленню загальних і професійних компетентностей, необхідних для здійснення педагогічної діяльності. Участь педагогів у проєктах є безкоштовною. Кількість учасників обмежена.

Ознайомитись із програмами проєктів можна за посиланням http://ppr-loippo.blogspot.com/p/blog-page.html.

Увага! Реєстрація на проєкти «Додаткові освітні послуги в інклюзивному середовищі»,  «Система роботи закладу дошкільної освіти щодо запобігання проявам насильства»«Неперервність і наступність у навчанні між дошкільною та початковою ланками освіти»«Організація сексуального виховання дітей в умовах ЗДО»«Фандрейзинг та основи проєктної діяльності в закладах освіти: досвід європейських країн»«Музично-ритмічний розвиток дітей засобами гри на немелодичних інструментах»«Українська національна ідея: соціально-історичний аналіз і перспективи трансформації»«Портфоліо вчителя іноземної мови – інструмент професійного розвитку»«Застосування інноваційних педагогічних технологій у шкільній біологічній освіті» завершена.

За результатами навчання учасники отримають сертифікати на 18 годин, що враховуватимуться в загальний обсяг годин, необхідних для підвищення кваліфікації за накопичувальною системою.

Реєстрація на проєкти за посиланням https://forms.gle/SPuUTD4E6Nv9dPcL6.

Довідки – за телефоном 099 941 71 41.

Ознайомитись із листом ЛОІППО від 21.01.2021 р. № 12 «Щодо участі в проєктах професійного розвитку»...

середа, 23 вересня 2020 р.

Завершився проєкт професійного розвитку «Спортивний туризм як засіб національно-патріотичного виховання дітей та молоді»


Відповідно до плану роботи Луганського ОІППО 11–14 вересня 2020 року був реалізований проєкт професійного розвитку «Спортивний туризм як засіб національно-патріотичного виховання дітей та молоді» для керівників гуртків туристсько-краєзнавчого й національно-патріотичного напрямів закладів освіти Луганської області.
Заходи для освітян проведені кафедрою управління освітою Луганського ОІППО спільно з Луганським обласним центром дитячо-юнацького туризму і краєзнавства (ЛОЦДЮТК).
У проєкті професійного розвитку (далі – ППР) узяли участь заступники директорів з виховної роботи, керівники гуртків туристсько-краєзнавчого та національно-патріотичного напрямів, учителі фізичної культури, предмета «Захист України» й інших навчальних дисциплін, керівники роїв з 10 міст, районів та ОТГ Луганської області.
Мета ППР – професійний розвиток керівників гуртків туристсько-краєзнавчого й національно-патріотичного напрямів з питань прикладної фізичної та туристсько-спортивної підготовки, організації і проведення навчально-тренувальних походів учасників Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»)» та підготовки їх до підсумкового наметового таборування.
Методисти ЛОЦДЮТК Олександр Вертеленко й Олена Вертеленко ознайомили педагогів з особливостями організації туристських спортивних походів з дотриманням усіх нормативних вимог, планування та розробки маршруту походів з різних видів туризму, орієнтування за допомогою топографічної карти.

Докладніше...

пʼятниця, 12 червня 2020 р.

Завершився проєкт професійного розвитку «Музично-ритмічний розвиток дітей засобами гри на немелодичних інструментах»

Відповідно до плану роботи Луганського ОІППО 11 червня 2020 року завершився проєкт професійного розвитку «Музично-ритмічний розвиток дітей засобами гри на немелодичних інструментах» для керівників музичних, вихователів закладів дошкільної освіти та вчителів музичного мистецтва закладів загальної середньої освіти. Онлайн-захід провела Валентина Мартинова, методист кафедри педагогіки та психології, за допомогою програми Skype for Business.
У проєкті взяв участь 31 педагог закладів освіти міст Сєвєродонецька, Лисичанська й Рубіжного, Попаснянського, Кремінського, Новоайдарського районів, Чмирівської та Біловодської ОТГ.
Проблема формування музичних здібностей дітей ніколи не втрачала своєї актуальності й залишається нагальною в сучасній освіті.
Мета проєкту професійного розвитку «Музично-ритмічний розвиток дітей засобами гри на немелодичних інструментах» – розвиток чуття ритму в дітей на музичних заняттях у ЗДО та в учнів молодших класів на уроках мистецтва в ЗЗСО (формування уявлень про співвідношення тривалостей, сильні й слабкі долі в процесі відтворення їхньої пульсації, опанування різних ритмічних фігур, емоційно-образну сутність ритму через інструментальний супровід музичних творів); репрезентація методики гри на немелодичних інструментах як дієвого засобу формування чуття ритму.

пʼятниця, 5 червня 2020 р.

Проєкт професійного розвитку «Сенсомоторний розвиток. Сенсорна інтеграція. Як підняти свої заняття на новий рівень»

Відповідно до плану роботи Луганського ОІППО 26–28 травня та 03–05 червня 2020 року фахівці обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти провели низку онлайн-семінарів у межах проєкту професійного розвитку «Сенсомоторний розвиток. Сенсорна інтеграція. Як підняти свої заняття на новий рівень» для практичних психологів, учителів-логопедів, учителів-дефектологів, педагогів, які працюють в інклюзивному просторі. У заходах узяли участь 72 педагогічних працівники Луганської області.
Під час опрацювання модуля «Феномен сенсорної інтеграції, роль цього процесу в розвитку дитини й особливості функціонування процесу сенсорної інтеграції» освітяни разом з методистом центру Іриною Юдіною розглянули поняття сенсорної інтеграції, види сенсорних систем та їхні властивості, з’ясували, як сенсорні системи людини впливають на процес навчання.

вівторок, 2 червня 2020 р.

Проєкт професійного розвитку «Партнерська взаємодія з батьками – необхідна умова успішного інклюзивного навчання»

Відповідно до плану роботи Луганського ОІППО 25, 2628 травня 2020 року відбувся проєкт професійного розвитку «Партнерська взаємодія з батьками – необхідна умова успішного інклюзивного навчання» для керівників та педагогів закладів дошкільної освіти й педагогічних працівників закладів освіти з інклюзивним навчанням.
З учасниками проєкту працювали методисти кафедри педагогіки та психології Луганського ОІППО Катерина Андреєва й Любов Галенко.

25 травня педагоги опрацювали модуль «Психолого-педагогічна підтримка дітей з ООП в умовах дошкільного закладу», розглянувши такі питання:
  • Психолого-педагогічна характеристика дітей з ООП: потреби та можливості.
  • Організація інклюзивного навчання в закладі освіти: підтримка спільноти та психолого-педагогічний супровід дітей з ООП.