Згідно з планом роботи Луганського ОІППО 24 травня 2017 року в рамках завершального етапу проекту професійного розвитку для вчителів історії відбувся обласний науково-практичний семінар «Написання статті вчителем: шляхи досягнення результату». Керівник проекту - Сергій Саранов, кандидат історичних наук, доцент кафедри соціально-гуманітарних дисциплін та методики їх викладання ЛОІППО.
У ході роботи учасники семінару представляли статті, написані згідно з власним досвідом викладання предмета. Учитель історії та правознавства Лисичанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 Лисичанської міської ради Луганської області Ірина Сухініна репрезентувала статтю «Практичні заняття на уроках історії як засіб формування історичних компетентностей учнів». У ній розглядаються питання, викликані новими вимогами до проведення практичних занять на уроках історії відповідно до Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти; досліджуються проблеми та перспективи використання практичних занять на уроках історії; описується методика організації та проведення практичних занять; наводяться інноваційні методи та прийоми навчання, які можуть бути використані при організації практичних занять із всесвітньої історії у 8 класі.
Учитель історії Комунального закладу «Лисичанська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 13 Лисичанської міської ради Луганської області» Марія Лихидченко в статті «Використання технології критичного мислення з метою формування ключових компетентностей учнів на уроках історії» описала ключові аспекти використання технології критичного мислення, розкрила переваги її використання на уроках всесвітньої історії та навела приклади з особистого досвіду.
Семінар пройшов у жвавій, творчій атмосфері, пронизаній інтересом до результатів власної діяльності не тільки в практичній, але й у теоретичній площинах. Керівник проекту Сергій Саранов висловлював побажання та рекомендації щодо можливого поліпшення структури статей.
Після закінчення роботи обласного науково-практичного семінару всі учасники отримали сертифікати проекту професійного розвитку «Методологічні підходи до розгляду питань історичного розвитку країн Західної Європи (XVI-XXI ст.)».
Немає коментарів:
Дописати коментар