вівторок, 3 березня 2015 р.

Опис проектів професійного розвитку

Кафедра педагогіки та психології

Для практичних психологів шкіл, ДНЗ, соціальних педагогів (як консультантів) «Психологічні особливості розвитку життєстійкості як адаптаційного ресурсу педагогів в умовах сучасних парадигм українського суспільства»:
- Вихід із зони комфорту як новий етап розвитку особистості педагога (вересень);
- Вибір стратегії подолання стресу педагогів (вересень);
- Розвиток практичних навичок саморегуляції педагогів як умови розвитку адаптаційних ресурсів педагогів (вересень).
Відповідальна за проведення проекту – В. Є. Харченко.

Для практичних психологів ЗНЗ (як консультантів) «Формування готовності психологів ЗНЗ до роботи з посттравматичними стресовими розладами в молодших школярів»:
- Методи діагностики травматичного стресу та її особливості (квітень);
- Формування навичок кризового консультування та розвитку психосоціальної стійкості до стресу в школярів (тренінгове заняття) (квітень);
- Профілактика травматичного стресу та посттравматичного стресового розладу в освітньому середовищі (квітень).
Відповідальні за проведення проекту – В. Є. Харченко, 
О. Л. Рачок.

Для вчителів початкових класів (як консультантів) «Методичні механізми впровадження освітніх галузей Державного стандарту початкової загальної освіти для заступників директорів ЗНЗ І ступеня»:
- Чинники успішності процесу адаптації першокласників до навчання в школі (березень);
- Комунікативно-діяльнісний підхід до здійснення початкової мовної освіти (квітень);
- Сучасні підходи до викладання іноземних мов у школі І ступеня (травень).
Відповідальна за проведення проекту – Н. С. Сагіна.

Для заступників директорів із навчально-виховної роботи (як консультантів) «Організація навчально-виховної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в загальноосвітніх навчальних закладах»:
- «Нормативно-правове забезпечення організації навчально-виховної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в загальноосвітніх навчальних закладах» (вересень);
- «Соціально-психологічна характеристика дітей з особливими освітніми потребами» (жовтень);
- «Специфіка навчання дітей з особливими освітніми потребами (листопад).
Відповідальна за проведення проекту – К. С. Ротанова.

Для керівників методичних об’єднань вихователів «Зміст та тенденції виховання учнів шкіл-інтернатів»:
- «Педагогічне керівництво самопідготовкою учнів шкіл-інтернатів» (вересень);
- «Форми і методи педагогічної та виховної роботи» (жовтень);
- «Подолання синдрому педагогічного вигоряння у вчителів та вихователів шкіл-інтернатів» (листопад).
Відповідальна за проведення проекту – О. В. Пагава, 
Н. С. Сагіна.

Для керівників методичних об’єднань вихователів ДНЗ (як консультантів) «Реалізація завдань освітніх ліній Базового компонента дошкільної освіти»:
- Організація роботи за освітніми лініями «Особистість дитини», «Дитина в соціумі», «Дитина в природному довкіллі» (вересень);
- Орієнтири до освітніх ліній: «Дитина у світі культури», «Праця як засіб формування предметно-практичної компетенції дітей» (листопад);
- Рекомендації та поради до освітніх ліній «Гра дитина», «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» (листопад).
Відповідальна за проведення проекту – Н. О. Чумак.

Кафедра управління освітою

Для керівників ЗНЗ (як консультантів) «Інноваційний менеджмент в управлінні сучасною школою»:
- Сучасні форми й методи менеджменту в освіті (квітень);
- Особливості інноваційного менеджменту, його реалізація в сучасних умовах (квітень);
- Творчі звіти щодо апробації форм та методів інноваційного менеджменту в управлінні школою (травень).
Відповідальна за проведення проекту – І. Л. Голубенко.
Для заступників директорів із виховної роботи, соціальних педагогів, педагогів-організаторів, класних керівників (як тренерів) «Соціалізація особистості в умовах сучасного медіасередовища»:
- «Феномен медіавпливу на особистість в умовах сьогодення» (березень);
- «Формування медіаосвітньої компетентності вчителя. Ефективні форми роботи з виховання медіакультури особистості» (квітень);
- «Батьківська медіаосвіта. Взаємодія сім’ї та школи в процесі медіасоціалізації особистості» (квітень).
Відповідальна за проведення проекту – О. В. Бурім.

Для заступників директорів шкіл із виховної роботи, соціальних педагогів, педагогів-організаторів, класних керівників (як тренерів) «Механізми превенції та розв’язання конфліктних ситуацій за допомогою діалогу»:
- «Поняття конфлікту та методи його аналізу. Стратегія «виграш-виграш» (травень);
- «Стратегія поведінки в конфлікті. Стереотипи та їх вплив на процеси ухвалення рішень» (червень);
- «Політика ідентичності. Заходи та дії, які вона передбачає. Міжкультурний і міжрегіональний діалоги» (червень).
Відповідальна за проведення проекту – О. В. Бурім.

Для заступників директорів із виховної роботи, педагогів-організаторів, класних керівників (як консультантів) «Соціокультурний потенціал сучасних виховних технологій у роботі з дітьми різного віку»:
- Сутність та інноваційний потенціал виховних технологій (жовтень);
- Застосування проектної технології в роботі з дітьми різного віку (жовтень);
- Аналіз сучасного досвіду впровадження сучасних технологій у виховний процес (листопад).
Відповідальна за проведення проекту – О. А. Тарасова, 
Є. В. Бондар.

Для вчителів навчального предмета «Основи здоров’я», класних керівників (як тренерів) «Упровадження дослідницьких і проектних методик здоров’язбережувальної педагогіки»:
- Проектування технологій здоров’язбереження учнів в умовах освітнього закладу (березень);
- Упровадження інтерактивних методів і прийомів навчання (квітень);
- Презентація здоров’язбережувальної функції розвитку учнів через організацію проектної діяльності в освітньому закладі (квітень).
Відповідальна за проведення проекту – Т. О. Ізюмська.

Для заступників директорів шкіл із виховної роботи, соціальних педагогів, педагогів-організаторів, класних керівників (як тренерів) «Шкільна газета як дієвий засіб формування медіакультури особистості»:
- Шкільна газета – засіб медіаосвіти особистості (березень);
- Створення шкільної газети: мета, різновиди, система номера, зміст, джерела фінансування (квітень);
- Презентація шкільних газет (квітень).
Відповідальні за проведення проекту – О. В. Бурім, 
О. А. Тарасова.

Для педагогів позашкільних навчальних закладів (як консультантів) «Використання методу проектів у позашкільній діяльності»:
- Компетентнісний потенціал проектних технологій (жовтень);
- Інтегрований підхід до організації патріотичного виховання дітей (жовтень);
- Аналіз та популяризація творчих здобутків педагогів та їх втілення в практичну діяльність позашкільних закладів освіти (листопад).
Відповідальна за проведення проекту – Т. О. Ізюмська.

Кафедра соціально-гуманітарних дисциплін та методики їх викладання

Для вчителів російської мови і літератури та світової літератури «Розвиток філологічної обдарованості школярів» (м. Лисичанськ):
- Філологічна обдарованість школярів: суть, засоби діагностування (квітень);
- Навчально-пошукові лінгвістичні завдання як засіб розвитку мовної особистості учнів (травень);
- Творча художня діяльність у процесі розвитку літературної обдарованості особистості (жовтень).
Відповідальна за проведення проекту – В. Л. Лоповок.

Для вчителів правознавства «Інноваційні підходи до викладання правознавства в школі»:
- Новітні технології реалізації вимог нового Державного стандарту повної і базової середньої освіти (жовтень);
- Особистісно орієнтовані уроки правознавства (листопад);
- Нестандартні форми уроків правознавства (грудень).
Відповідальна за проведення проекту – І. В. Хайло.
Для керівників міських (районних) методичних об’єднань учителів української мови і літератури «Формування професійної компетентності вчителів української мови і літератури»:
- Сучасні підходи до організації навчально-виховного процесу (квітень);
- Формування мовленнєвих компетентностей та комунікативної культури вчителя-словесника (квітень);
- Якість учнівських знань як критерій сформованості професійної компетентності вчителів української мови і літератури (квітень).
Відповідальні за проведення проекту – О. В. Савенкова, 
В. Є. Колодяжна.

Для вчителів іноземних мов «Формування навичок критичного мислення на уроках іноземної мови»:
- Особливості навчального процесу, побудованого на засадах критичного мислення (вересень);
- Етапи формування критичного мислення (жовтень);
- Методичні прийоми та технології, спрямовані на формування навичок критичного мислення (листопад).
Відповідальна за проведення проекту – О. С. Нікітченко.

Для вчителів історії «Проблеми історичного пізнання»:
- Теоретико-методологічне осмислення історичного знання (26 березеня);
- Історичний факт, його інтерпретація та дискусійний розгляд у сучасній історіографії (квітень);
- Поліконцептуальне осмислення та сучасна трактовка проблемних питань історії (травень).
Відповідальний за проведення проекту – С. В. Саранов.

Кафедра природничо-наукових дисциплін та методики їх викладання

Для вчителів хімії «Технологія розвитку критичного мислення учнів у шкільній хімічній освіті»:
- Сутність технології розвитку критичного мислення. Структура уроку за методикою розвитку критичного мислення (жовтень);
- Використання проблемного методу навчання для розвитку критичного мислення учнів (листопад);
- Хімічний експеримент як засіб розвитку критичного мислення (грудень).
Відповідальна за проведення проекту – Л. О. Бондар.

Для вчителів математики «Сучасний урок математики: традиції та інновації»:
- Сучасні підходи до викладання математики (жовтень);
- Технології моделювання сучасного уроку математики (листопад);
- Методика аналізу уроку математики з технологій особистісно орієнтованого навчання (грудень).
Відповідальна за проведення проекту – Л. М. Стецюк.

Для вчителів географії та екології «Організація науково-дослідницької діяльності учнів під час підготовки до міжнародних та всеукраїнських екологічних конкурсів»:
- Технологія організації дослідницької діяльності учнів (вересень);
- Методика формування в учнів навичок пошуку, накопичення та обробки наукової інформації (жовтень);
- Застосування прийомів критичного мислення під час роботи над дослідженням (листопад).

Відповідальна за проведення проекту – Я. В. Коваленко.


Немає коментарів:

Дописати коментар